Thursday, July 18, 2013

გავეცნოთ უფრო ახლოს უცხოეთს




პროექტის  სახელწოდება:  „გავეცნოთ  უფრო  ახლოს  უცხოეთს’’
პროექტის  მთავარი  იდეა  (თემა):  მოსწავლეები  მოიძიებენ  საჭირო  ინფორმაციას  იმერეთის  შესახებ, გადათარგმნიან  მას, დაბეჭდავენ  და  გადასცემენ  უცხოელ  ტურისტებს

პროექტის  აქტუალობა:  საქართველოში  ჩამოსული  უცხოელების  უმრავლესობა  იცნობს  მხოლოდ  დედაქალაქს. ამ  პროექტის  მეშვეობით  ისინი  გაეცნობიან  საქართველოს  ერთ-ერთ  კუთხეს  -  იმერეთს
იმერული პურმარილის სურნელება
პროექტის  მიზნები: მოსწავლეები  ისწავლიან  თავიანთი  კულტურული  მემკვიდრეობის  უფრო  მაღალ  დონეზე  შეფასებას  და  უდიდესი  ეროვნული  სიამაყის  განცდით წარდგენას  უცხოელ  სტუმართა  წინაშე, აგრეთვე  სხვა  ქვეყნების  კულტურათა  პატივისცემას
მონაწილეთა  ასაკი:  14-15წ.
ვადები/ხანგრძლივობა:  2  თვე

მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები, რაც  შეიძლება  შეიქმნას:  რეალურ  ცხოვრებისეულ  საკითხებთან  შეხებით  მოსწავლეები  გამოიმუშავებენ  კონკრეტულ, აქტუალურ  შეკითხვაზე  ინფორმაციის  მოგროვების, დამუშავების, დახარისხების  კომპეტენციებს;  ისინი  დაეუფლებიან  საკუთარი  ინიციატივის  წარმატებით  განხორციელებისათვის  საჭირო  კვლევით, შემოქმედებით, მთარგმნელობით, თანამშრომლობით  და  კომუნიკაციურ  უნარ-ჩვევებს;  დაამზადებენ  მცირე  ზომის  საინფორმაციო  ბუკლეტებს  ისტ-ის  გამოყენებით


პროექტისთვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:  კომპიუტერი, ინტერნეტი, პრინტერი

პროექტის  მსვლელობა  (ძირითადი  აქტივობები): 
·         თემის  გაცნობა  მოსწავლეებისათვის
·         პროექტის  გეგმის  ჩამოყალიბება  და  კლასის  დაყოფა         შერჩევის  პრინციპით  (მოსწავლეთა  კომპეტენციების           გათვალისწინებით
·         პასუხისმგებლობების  გაცნობა  და  კონკრეტული  მოვალეობების  განაწილება
·         შეგროვებული  ინფორმაციის  მომზადება  დასაბეჭდად
·         მცირე  ზომის  ბუკლეტების  დაბეჭდვა
·         პროექტის  განთავსება  ვებ-გვერდზე/ბლოგზე

საგნებთან/ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი:  ისტორია, გეოგრაფია, ინფორმაციულ  საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიები
მუხლი 7. სასწავლო პროცესი
მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული და სასკოლო სასწავლო
გეგმების მოთხოვნების შესაბამისად. ამ მიზნით:
) მასწავლებელმა იცის სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული და სასკოლო სასწავლო
გეგმების მოთხოვნების, მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების, დროითი და
სასწავლო რესურსების გათვალისწინებით;
) მასწავლებელმა იცის, როგორ გამოიყენოს შეფასების შედეგად მოპოვებული ინფორმაცია
და შეუძლია გრძელვადიანი და მოკლევადიანი სასწავლო გეგმების შედგენა;
) მასწავლებელმა იცის, როგორ დაამყაროს საგანთა შორის კავშირი ეროვნული სასწავლო
გეგმით გათვალისწინებული მისაღწევი შედეგების და პროგრამების დონეზე;
ვაზო, შვილივით ნაზარდო!
) მასწავლებელმა იცის, როგორ დაგეგმოს სწავლება კოლეგებთან ერთად;
) მასწავლებელს შეუძლია ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შექმნა და ამ გეგმის
მიხედვით სწავლება და შეფასება.
ახალი  ქუთაისი
პროექტის  ხელმძღვანელი:  მ. გელაშვილი
ხელმძღვანელის  ელ-ფოსტა:  sabaivamaia@gmail.com

პროექტის  ვებ-გვერდი/ბლოგი:  /http://www.sabaivamaia.blogspot.com

No comments:

Post a Comment